آموزش مصرف کنندگان آمریکایی در مورد آرد گندم

دو مطالعه اخیر آرد گندم که توسط انجمن بین المللی حفاظت از غذا (IAFP) در مورد آرد منتشر شده است، نشان می دهد که مصرف کنندگان آمریکایی به آموزش بیشتری در مورد نحوه استفاده ایمن از آرد نیاز دارند.

اولین مطالعه با عنوان “مصرف آرد خام در ایالات متحده: نتایج حاصل از نظرسنجی ایمنی و تغذیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده در سال 2019” نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان آمریکایی عمدتاً از این که خوردن آرد خام خطرناک است و بسیاری از مردم آن را مصرف می‌کنند، آگاه نیستند.

غذاهایی که حاوی آرد گندم قم خام هستند با این حال، میزان بی اطلاعی مصرف کنندگان از خطر مصرف آرد خام هنوز مشخص نیست.

چندین شیوع E. coli در دهه گذشته با آرد خام و محصولات مرتبط با آرد مرتبط بوده است و این نگرانی را در مورد اینکه مصرف آرد خام نشان دهنده خطری برای سلامت عمومی است، ایجاد کرده است.

در پاییز 2019، سازمان غذا و داروی ایالات متحده اطلاعاتی را در مورد تصورات مربوط به آرد نپخته و رفتارهای مصرف گزارش شده توسط خود از طریق نظرسنجی ایمنی و تغذیه جمع آوری کرد.

سی و پنج درصد از مصرف کنندگان آرد گندم تبریز گزارش کردند که در سال گذشته چیزی را با آرد نپخته مانند خمیر کیک یا خمیر کلوچه چشیده یا خورده اند.

پاسخ ها بر اساس جنس، نژاد، تحصیلات و سن به طور قابل توجهی متفاوت بود.

به طور متوسط، پاسخ دهندگان نشان دادند که آرد نپخته به احتمال زیاد حاوی میکروب هایی نیست که می تواند افراد را بیمار کند، با تفاوت های قابل توجهی که بر اساس دسته های جمعیتی ذکر شده است.

پاسخ‌دهندگان خمیر شیرینی خام خانگی را به‌عنوان احتمال متوسط ​​دارای میکروب‌هایی دانستند که می‌توانند افراد را بیمار کنند، با تفاوت‌های جمعیتی قابل‌توجه.

اکثر مصرف کنندگان آمریکایی مصرف آرد گندم کیسه ای نپخته را خطرناک نمی دانند.

  • منابع:
    1. Studies show consumers need more flour safety education
  • تبلیغات: 
    1. اثرات کوچک قهوه بر سلامت فردی می‌تواند در مقیاس جمعیتی مهم باشد
    2. چگونه می‌توان یک دفتر کار کارآمد در خانه داشت؟
    3. در کوتاه ترین زمان با فروش 5 کالا به سود خوب برسید!
    4. ساده ترین روش برای میلیونر شدن!