استفاده از شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید در آمریکا ممنوع اعلام شد

با وجود یکسان بودن فرآیند تولید دو نوع شکر، قهوه ای همیشه با قیمت بالاتری در فروشگاه ها به فروش می رسد. چنین هزینه بالای شکر نیشکر به سادگی توضیح داده شده است. امروزه شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید می شود و آن هم به دلیل فواید شکر قهوه ای می باشد.

این یک محصول منحصرا وارداتی است. در روسیه، نزدیکترین کشورهای CIS و اروپا، نیشکر رشد نمی کند، بنابراین شکر فقط از چغندر ساخته می شود.

افزایش هزینه شیرین کننده قهوه ای به دلیل هزینه حمل و نقل است. بزرگترین مزارع نیشکر از نظر سرزمینی بسیار دور از ما هستند – در تایلند، هند، برزیل، آرژانتین، فیلیپین، کوبا.

به هر حال، مواد اولیه ای که می توان از آنها شکر تهیه کرد، محدود به چغندر و نیشکر نیست. به عنوان مثال، در آسیا، شکر نخل جاگره که از نخل خرما و نارگیل تهیه می شود، رایج است. در کانادا شکر افرا از شکر و شیره افرا تهیه می شود. در چین قند سورگوم وجود دارد که از ساقه سورگوم به دست می آید.

شکر

هنگام خرید نیشکر به ترکیبات آن توجه کنید. باید نشان دهد – شکر نیشکر تصفیه نشده. اگر غیر از این نوشته شود، به خوبی می توان شکر سفید را با ملاس نیشکر تصفیه کرد.

شکر طبیعی نیشکر طعم کاراملی مشخصی دارد، اگرچه نباید روی این نکته حساب کنید، زیرا با کمک طعم دهنده ها می توان به همان طعم دست یافت.

هنگام استفاده از شکر تصفیه شده خالص، کلسیم در بدن برای جذب آن مصرف می شود. شکر قهوه ای خود کمبود نمک های کلسیم ناشی از آن را جبران می کند و از ضعیف شدن استخوان و بافت های دندانی جلوگیری می کند.

پتاسیم و منیزیم از عملکرد طبیعی قلب حمایت می کنند. سدیم جایگاه مهمی در متابولیسم آب و نمک دارد. سیستم خونساز به آهن نیاز دارد.

محتوای گلوکز در انواع مختلف شکر عملاً یکسان است. محتوای کالری بالا با اشتیاق بیش از حد به شیرینی منجر به موارد زیر می شود.

مصرف بهینه روزانه هر نوع قند با در نظر گرفتن گلوکز که بخشی از غذاهای مختلف است، حدود شش قاشق چایخوری است. با در نظر گرفتن مزایای تک تک اجزای شکر تصفیه نشده، بهتر است این محصول را ترجیح دهید.