استفاده از لباس خواب زنانه هم از افسردگی و بیماری های روانی دور شوید

ساکنان شهر لوئیزیانا این ممنوعیت را رد کردند و گفتند که این یک تجاوز غیرقانونی به حقوق شخصی آنها است. اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا علیه کمیسر لوئیزیانا ادعای تبعیض کرد.

امروزه نیاز چندانی به پوشیدن لباس خواب در مکان های عمومی وجود ندارد استیسی لندن از What Not to Wear میزبان روزهای میدانی با لباس خواب است که در آن به مردم یاد می دهد چگونه هنگام پوشیدن لباس خواب رفتار کنند.

بسیار مهم است که بتوانیم لباس خواب زنانه بپوشیم بدون اینکه صداقت شخصی خود را قربانی کنیم یا همکاران شرمنده مان. دختر 40 ساله او استف دانیل مادر سه فرزند است.

او چهار دختر دارد که تقریباً هر آنچه را که لازم است در مورد تربیت فرزندان و سالم ماندن بداند به او آموختند. طبق اصول کلی، افراد باید هنگام خروج از خانه لباس مناسب بپوشند.

به نظر من شما تنبل، افسرده، شلخته، آویزان، ژولیده و بی احترامی به خودتان به نظر می رسید. من چنین روح هایی را می بینم و تصور می کنم آنها بیمار روانی هستند یا با نوعی اختلال رفتاری کنار می آیند “چرا ظاهر من برای شما مهم است؟

یکی از اعضای Pjs می گوید شما یک بازنده هستید اگر کارمندان استارباکس یک کد لباس دارند، باید برای مشتریان نیز رعایت آن الزامی باشد. افرادی که در ظاهر شیک خود آنقدر راحت هستند نباید در اطراف من باشند.

شخصی که در مکان های عمومی شلوار پیژامه می پوشد بسیار ساده است تا به صورت استریو تایپ شود. فردی که به احتمال زیاد تنبل است و شاغل نیست، فردی است که خوداشتغالی است.

این بحث نکات معتبری را در هر دو طرف مطرح می کند. سوتین ها نیز ناراحت کننده هستند و برای پوشیدن مناسب نیستند، مهم نیست که چقدر مناسب باشند. وقتی صحبت از پوشیدن سوتین می شود، من دختری را که سوتین ندارد به مردی که سوتین ندارد ترجیح می دهم.

متاسفم که اضطراب خفیف افسردگی و ADHD دارم که پوشیدن لباس های دیگر مانند شلوار جین را ناراحت می کند.