بهترین نوع سنگ شکن برای سنگ شکن اولیه

سنگ شکن های چرخشی یک انتخاب عالی برای سنگ شکن های اولیه هستند، زیرا می توانند مواد بسیار سخت و ساینده را تحمل کنند. آنها برای مواد خشک تا کمی مرطوب اما نه مواد چسبنده ایده آل هستند.ژیراتورها سنگ شکن های فشاری هستند که عمدتاً برای معادن سنگین و مواد استخراج شده در کاربردهای با تناژ بسیار بالا استفاده می شوند. آنها نسبت کاهش 4:1 به 7:1 را ارائه می دهند.

Aparna Crusher - CRF and Metal Aggregates | Aparna Enterprises Limited

ویژگی های اصلی یک سنگ شکن چرخشی و صادرات سنگ شامل یک محفظه سنگ شکن بلند که با صفحات سایش منگنز قابل تعویض پوشانده شده است، یک شفت اصلی با سر و گوشته و یک عنکبوت برای لنگر انداختن بالای یاتاقان شفت اصلی است. آنها دارای یک سیستم تعیین موقعیت محور اصلی و مجموعه محرکه قابل تنظیم هستند و در طرح تک سیلندر یا چند سیلندر موجود هستند.

موادی که قرار است خرد شوند به بالای محفظه خرد کن وارد می شوند و بین گوشته متلاطم در مرکز و آسترهای مقعر ثابت که دیواره های داخلی محفظه را می پوشانند فشرده می شوند. هنگامی که مواد به اندازه محصول مورد نظر خرد شد، از کف سنگ شکن تخلیه می شود که برای صادرات سنگ مرمریت از این سنگ شکن ها استفاده می کنند.

یکی از مزایای دیگر سنگ شکن چرخشی این است که نیازی به پیش غربالگری یا پوسته پوسته شدن ریزدانه ها در خوراک نیست. سنگ شکن می تواند تغذیه همه جانبه را اداره کند.

Affordable Aggregate Crushing Services in British Columbia

سنگ قیمتی

درجه بندی با تنظیم فاصله بین گوشته و مقعر در نزدیکترین نقطه آنها کنترل می شود. برای اندازه محصول کوچکتر، شفت اصلی را می توان بالا برد تا فضای کوچکتری بین گوشته و آستر ایجاد شود. برای ایجاد سایز بزرگتر محصول، شفت اصلی را می توان پایین آورد تا فضای بزرگتری بین گوشته و آستر ایجاد شود.

همانطور که دستگاه برای یک محصول ظریف تر تنظیم می شود، توان حجمی دستگاه نیز کاهش می یابد. یک دهانه بزرگتر برابر با توان بیشتر است.

سنگ شکن های چرخشی معمولاً هزینه سرمایه بالاتری دارند و به ساختار مسکن بزرگی نیاز دارند که می تواند به یک سرمایه گذاری مهندسی قابل توجه تبدیل شود.

سنگ شکن های فکی
سنگ شکن های فکی و تاجر سنگ قیمتی یکی دیگر از گزینه های عالی برای کاربردهای خردایش اولیه هستند زیرا می توانند سخت ترین، سخت ترین و ساینده ترین مواد را بپذیرند. آنها می توانند مواد خشک تا کمی مرطوب را که چسبناک نیستند تحمل کنند.

 

این نوع سنگ شکن های تراکمی برای استفاده در معادن سنگین، مواد معدنی، شن و ماسه و بازیافت مناسب هستند. آنها نسبت کاهش 3:1 به 6:1 را ارائه می دهند.

سنگ شکن های فکی دارای یک قطعه فولادی متحرک (به نام پیتمن) و یک قطعه فولادی ثابت هستند که یک محفظه V شکل را تشکیل می دهند. موادی که وارد محفظه می شود به اندازه بین قطعه متحرک فولاد و قطعه ثابت فولاد خرد می شود. بیشتر عمل خرد کردن در یک سوم پایین محفظه انجام می شود.

در چرخه گودال دوار، ابتدا مواد موجود در محفظه فشرده می‌شود تا مواد خرد شود، سپس محفظه باز می‌شود، که به مواد اجازه می‌دهد تا قبل از شروع چرخه فشردن بعدی، دورتر از محفظه بیفتند.

مواد با اندازه از کف سنگ شکن و سنگ ایرانی در حرکت باز تخلیه می شود. اندازه محصول را می توان با نزدیک کردن یا دورتر کردن پیتمن به قطعه ثابت فولادی تنظیم کرد. هر چه پیتمن به قطعه ثابت فولاد نزدیکتر باشد، اندازه محصول کوچکتر است. هرچه تنظیم بین دو قطعه فولاد محکم تر باشد، توان عملیاتی دستگاه کمتر می شود. این تنظیم را می توان به صورت هیدرولیکی یا دستی با افزودن و برداشتن شیم انجام داد.

آسیاب چکش
آسیاب چکشی می تواند به عنوان سنگ شکن اولیه در بسیاری از انواع مصالح و کاربردهای صنعتی از جمله سنگ آهک، مرمر، شیل، گچ، فسفات، بوکسیت، تفاله آلومینیوم، اورانیوم، کرایولیت، کلینکر، آهک زنده، کک نفتی، زغال سنگ و غیره استفاده شود.