تامین انرژی گرمایشی بسیاری از کشورهای اروپایی از زباله فاکتور خام و آماده

برای شرکت‌های بزرگ مقیاس نکنید: تلاش‌های لازم برای ایجاد و نگهداری الگوهای فاکتور آماده باید با تلاش‌های لازم برای ورود داده‌های ساده متعادل شود.
در برخی مواقع، برخی از تیم‌های حسابداری ممکن است پردازش دستی برخی از فاکتورها را آسان‌تر کنند، پیاده سازی های OCR به سادگی از واریانس داده های کافی در فاکتورها برای تنظیم تغییرات پشتیبانی نمی کنند.
هنوز هم مستعد خطا: روش‌های OCR فاکتورهای سنتی برای تشخیص متن فقط به ویژگی‌های بصری مانند خطوط متکی هستند در نتیجه، آنها اغلب نادرست هستند و به بررسی دستی و انتقال داده ها نیاز دارند.
علاوه بر این فاکتور خام نیز از جمله ملزومات بسیار مهم و ضروری برای هر کسب و کار می باشد.
فرمول
جنبه های دوربین مانند نور، دقت آنها را در دنیای واقعی بیشتر کاهش می دهد، این یک چالش بزرگتر در هنگام ادغام فاکتورها یا رسیدهای کاغذی می شود.
برای خرید فاکتور فروش اکسل می توانید به مراکز فروش این محصول مراجعه نمایید.
به خوبی با گردش کار حسابداری ادغام نمی شود: شیوه های حسابداری مانند نگاشت اقلام فاکتور به کدهای دفتر کل هنوز از تکنیک هایی مانند تطبیق الگو یا حتی ورود دستی استفاده می کنند.
تطبیق فاکتور انجام نمی‌شود: چنین رویکردهایی با سفارش‌های خرید، صورت‌حساب‌ها و رسیدها مطابقت ندارند، زیرا درک معنایی داده‌ها را ندارند.
برای آگاهی از مناسبترین فرمول محاسبه درصد سود فروش با ما همراه باشید.
هزینه ها هنوز بالاست: در حالی که اتوماسیون برخی از هزینه ها را کاهش می دهد، این پس انداز تا حدی در کارهای دیگر مانند ایجاد و نگهداری قالب از بین می رود.
  • منابع:
    1. Automate Your Invoice Processing: Extract Data From Invoices in 6 Easy Steps
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند تاجر بزرگ که زندگی شما را متحول می کند
    2. کراتین مو سبب نرم و لطیف شدن پوست سر خواهد شد!
    3. با روش های زیر زندگی خود را از این رو به آن رو کنید
    4. در ماه های آینده قیمت کبل برق 25درصد کاهش میابد