تخمه کدو تنبل سبب کک و مک های روی پوست می شود

اگر در خلق و خوی یک میان وعده جویدنی هستید که به عنوان یک غذای فوق العاده برای سلامتی دوچندان می شود، به دنبال تخمه کدو تنبل نباشید.

تخمه کدو تنبل با طیف گسترده‌ای از مواد مغذی از منیزیم و منگنز گرفته تا مس، پروتئین و روی، نیروگاه‌های تغذیه‌ای هستند که در یک بسته‌بندی بسیار کوچک پیچیده شده‌اند.

آنها همچنین حاوی ترکیبات گیاهی به نام فیتواسترول ها و آنتی اکسیدان های پاک کننده رادیکال های آزاد هستند که می توانند سلامت شما را تقویت کنند.

بهتر از همه، از آنجایی که دانه‌های کدو تنبل بسیار قابل حمل هستند و نیازی به یخچال ندارند، یک میان‌وعده عالی هستند که می‌توانید هر زمان که در حال حرکت هستید همراه خود داشته باشید، یا می‌توان از آن‌ها به عنوان یک میان‌وعده سریع در هر زمان در خانه نیز استفاده کرد.

یک چهارم فنجان تخم کدو حاوی تقریباً نیمی از مقدار توصیه شده روزانه منیزیم است که در طیف وسیعی از عملکردهای فیزیولوژیکی حیاتی، از جمله ایجاد ATP، سنتز RNA و DNA، پمپاژ قلب، تشکیل استخوان و دندان مناسب، شل شدن عروق خونی و عملکرد مناسب روده.

نشان داده شده است که منیزیم برای فشار خون شما مفید است و به جلوگیری از ایست قلبی ناگهانی، حمله قلبی و سکته مغزی کمک می کند، با این حال تخمین زده می شود 80 درصد از آمریکایی ها کمبود این ماده معدنی مهم را دارند.

دانه کدو تنبل منبع غنی روی است روی از بسیاری جهات برای بدن شما مهم است، از جمله ایمنی، رشد و تقسیم سلولی، خواب، خلق و خو، حس چشایی و بویایی، سلامت چشم و پوست، تنظیم انسولین و عملکرد جنسی مردانه.

بسیاری از آنها به دلیل خاک های فاقد مواد معدنی، اثرات داروها، رژیم های غذایی گیاهی و سایر رژیم های غذایی سرشار از غلات، کمبود روی دارند. این کمبود با افزایش سرماخوردگی و آنفولانزا، خستگی مزمن، افسردگی، آکنه، نوزادان کم وزن، مشکلات یادگیری و عملکرد ضعیف مدرسه در کودکان و غیره همراه است.