ترشی سیر سفید سبب بالا رفتن تورم در جهان شد

چیز خاصی در مورد ترشی خانگی وجود دارد. راستش را بخواهید، وعده های غذایی من بدون مقداری آچار خانگی ناقص است و مطمئن هستم که بسیاری از شما مانند من عاشق ترشی خوردن هستید.

این بار به این فکر افتادم که دستور تهیه یک ترشی سیر سفید سالم و آسان را برایتان بیاورم. من می گویم سالم است زیرا سیر یا لاهسون گیاهی است که برای سال ها در آشپزخانه های هندی ما به دلیل فواید شگفت انگیزش برای سلامتی استفاده می شود.

اعتقاد بر این است که مصرف سیر می تواند به درمان بسیاری از مشکلات رایج سلامتی ما کمک کند. یکی از راه‌های آسان برای افزودن سیر به رژیم غذایی، خوردن ترشی سیر در وعده‌های غذایی است.

سیر دارای ترکیبی به نام ارگانو سولفور است که به از بین بردن سلول های مضر ایجاد کننده سرطان کمک می کند. مصرف ترشی سیر می تواند به شما در پیشگیری از انواع سرطان ها از جمله سرطان سینه، سرطان معده، سرطان ریه، سرطان مغز، سرطان رکتوم و غیره کمک کند.

از دست ندهید: به جای دور ریختن پوست سیر از آن به روش های زیر استفاده کنید.

آیا می دانید سیر به دلیل فواید قلبی و عروقی آن شناخته شده است؟ این به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید در بدن کمک می کند که مسئول اکثر مشکلات رایج سلامتی هستند.

خواص ضد التهابی موجود در سیر به جلوگیری از هرگونه مشکل قلبی یا مشکل گردش خون در بدن کمک می کند. هنگامی که شروع به مصرف ترشی سیر می کنید، از لخته شدن خون در بدن جلوگیری می کند که می تواند منجر به حمله قلبی شود.

آرتروز یکی از شایع ترین مشکلات سلامتی است که امروزه افراد با آن مواجه هستند. فردی که از این مشکل رنج می برد، درد مداوم در یک یا چند مفصل دارد. درد مانند احساس سوزش است. مصرف سیر می تواند به درمان این مشکل کمک کند زیرا دارای خواص ضد آرتروز است.