حوله کلاه دار مردانه که برای پوشیدن کودکان کار طراحی شد

علاوه بر نوع حوله کلاه دار مردانه جنس آن نیز یکی دیگر از نکات مهم است. مواد حوله حمام می توانند به تعیین نرمی، دوام و قابلیت جذب کمک کنند.

100% پنبه: پنبه یکی از محبوب ترین مواد برای حوله های حمام است که به دلیل قابلیت جذب مایعات و نرم ماندن در هر بار شستشو است. به عنوان یک الیاف طبیعی، پنبه قابل تنفس است و به سرعت خشک می شود.

حوله های 100% پنبه ای بخرید پنبه با کیفیت مصری: پنبه با کیفیت مصری بسیار بادوام و سبک وزن است. این ماده دارای الیاف بلندی است که این حوله ها را حتی بیشتر جاذب و نرم می کند. این الیاف برای داشتن ظاهری مجلل و مجلل فشرده تر بسته بندی می شوند.

حوله های پنبه ای با کیفیت مصری بخرید پنبه ترکی: مشابه پنبه با کیفیت مصری، این نوع پنبه با الیاف بلند و صاف برای نرمی و جذب بیشتر ساخته شده است. اگرچه پنبه ترکیه نسبت به پنبه با کیفیت مصری جذب کمتری دارد، اما سبک وزن است و خیلی سریعتر خشک می شود.

حوله های ساخته شده با ترکیب پنبه، نرمی و قابلیت جذب پنبه را با دوام مواد مصنوعی ترکیب می کنند. این ترکیب به حوله ها کمک می کند تا در برابر شستشوی مکرر مقاومت کنند و برای مدت طولانی دوام بیاورند.

ریون از بامبو: بامبو یک گزینه سازگار با محیط زیست است که مانند پنبه نرم و جاذب است. خشک شدن پارچه بامبو بیشتر طول می کشد، اما به طور طبیعی ضد باکتری است و رنگ های روشن را به خوبی حفظ می کند.

حوله های کتان مانند پنبه از الیاف طبیعی بافته می شوند. حوله های کتانی فوق العاده سبک، جاذب و قابل تنفس هستند. آنها همچنین نرم هستند و به راحتی قابل شستشو هستند که به آنها کیفیتی طولانی مدت می دهد.

حوله‌های با GSM پایین‌تر نازک‌تر و سبک‌تر هستند که به آنها اجازه می‌دهد به سرعت خشک شوند. حوله هایی با GSM بین 400 تا 600 وزن متوسطی دارند و برای استفاده روزمره عالی هستند. از آنجایی که حوله های با GSM بالا ضخیم و جاذب هستند، حسی لوکس به حمام شما می بخشند.