خمیر دندان کلگیت که از جنس طلا است هرگز آتش نمی گیرد

البته، شما همچنین می توانید دندان های خود را به طور حرفه ای توسط دندانپزشک خود سفید کنید اما این معمولاً بسیار گران تر از سفید کردن دندان های خانگی است.

قبل از استفاده از  خمیر دندان کلگیت ابتدا یک محافظ لاستیکی روی لثه ها قرار می دهد تا از آنها محافظت کند. این کار اغلب با استفاده از یک سینی محافظ دهان انجام می شود.

سپس عامل سفید کننده به اکسیژن اجازه می دهد تا روی مینای دندان شما تأثیر بگذارد و رنگ آنها را روشن کند.

برای انجام این کار. اینها شامل ژل ها، نوارها و خمیردندان های رنگ آمیزی می شوند. بسته به اینکه کدام محصول را انتخاب می کنید، مقدار عامل سفید کننده در آنها و همچنین اثربخشی آنها متفاوت خواهد بود.

نوارهای سفید کننده دندان تنها به پراکسید به عنوان ماده فعال برای سفید کردن دندان ها متکی هستند، در حالی که خمیردندان های سفیدکننده از مواد ساینده استفاده می کنند که لکه های سطحی دندان را به عنوان مسواک پاک می کند و همچنین ممکن است حاوی مقدار کمی پراکسید باشد.

هنگام استفاده از کیت های سفید کننده، همیشه دستورالعمل های محصول را دنبال کنید خمیر دندان سفید کننده سنسوداین چگونه می تواند کمک کند.

با وجود بسیاری از محصولات سفید کننده بدون نسخه برای انتخاب، ممکن است از خود بپرسید که بهترین خمیر دندان سفید کننده برای من چیست؟

اگر دندان‌های حساسی دارید، خمیردندان‌هایی مانند هم برای بازگرداندن سفیدی طبیعی دندان‌ها و هم حفظ تمیزی و سلامت دندان‌ها و لثه‌ها کار می‌کنند.

با دو بار مسواک زدن در روز، خمیردندان سفید کننده ملایم فناوری سفیدکننده بهبود یافته* را ارائه می‌کند تا لکه‌ها را بدون ساییدگی بیشتر از بین ببرد و برای سفید کردن دندان‌های حساس ایده‌آل است.

سفید کننده لثه از نظر بالینی ثابت شده است که باکتری های پلاک را هدف قرار داده و از بین می برد و به حفظ سلامت لثه کمک می کند و همچنین لکه های سطحی را نیز از بین می برد.

طیف کامل از جمله خمیردندان های سفید کننده را کشف کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.