دارچین سیلان با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است، که علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است.

طبق یک بررسی، مصرف حداقل 1.5 گرم یا حدود 3/4 قاشق چای خوری دارچین در روز می تواند سطح تری گلیسیرید، کلسترول تام، کلسترول LDL و قند خون را در افراد مبتلا به بیماری متابولیک کاهش دهد.

دارچین می تواند سطح تری گلیسیرید و کلسترول کل را کاهش دهد، که هر دو از عوامل خطر بیماری قلبی هستند همچنین نشان داده شده است که دارچین با مصرف مداوم حداقل 8 هفته فشار خون را کاهش می دهد

وقتی همه این عوامل با هم ترکیب شوند، می توانند به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند انسولین یکی از هورمون های کلیدی است که متابولیسم و مصرف انرژی را تنظیم می کند

همچنین برای انتقال قند خون از جریان خون به سلول‌ها ضروری است با این حال، برخی از افراد به اثرات انسولین مقاوم هستند. این به عنوان مقاومت به انسولین شناخته می شود، که مشخصه بیماری هایی مانند سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 است.

در حالی که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، برخی مطالعات نشان می دهد که دارچین ممکن است بتواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد.

با افزایش حساسیت به انسولین، دارچین می تواند سطح قند خون را کاهش دهد و از کنترل بهتر قند خون حمایت کند دارچین به دلیل خواص پایین آورنده قند خون شناخته شده است.

جدا از اثرات مفید بر مقاومت به انسولین، دارچین می تواند قند خون را از طریق چندین مکانیسم دیگر کاهش دهد اول، نشان داده شده است که دارچین میزان قندی را که بعد از غذا وارد جریان خون شما می شود کاهش می دهد.

این کار را با تداخل با آنزیم های گوارشی متعدد انجام می دهد که تجزیه کربوهیدرات ها را در دستگاه گوارش شما کند می کند.

دوم، ترکیبی در دارچین ممکن است اثرات انسولین را برای بهبود جذب قند به سلول ها تقلید کند.

مطالعات انسانی متعددی اثرات مفید دارچین را تایید کرده‌اند و نشان می‌دهند که دارچین می‌تواند سطح قند خون ناشتا را کاهش دهد و هموگلوبین A1c را که نشانگر کنترل طولانی‌مدت قند خون است، بهبود بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *