دوبند کشتی بچه گانه موجب هوش کودکان می شود

یکی از تمرین‌کنندگان معروف کشتی که با دوبند کشتی بچه گانه رقابت می‌کرد، رئیس جمهور آبراهام لینکلن بود.

هنگامی که در اواخر دهه 1800 شکل‌های کشتی محبوب‌تر شدند، تولید لباس‌های فرم آغاز شد. یکی از اولین لباس هایی که در اولین بازی های المپیک مورد استفاده قرار گرفت تنه و کفش کشتی بود.

کشتی گیران معمولا تنه کشتی را با پیراهن بدون آستین یا گاهی بدون پیراهن می پوشند در طول دهه های 1920 و 1930 کشتی گیران از تام های سیاه استفاده می کردند.

آنها از جوراب شلواری تمام بدن و محافظ فاق سیاه تشکیل شده بودند. این لباس نام تام سیاه را از محافظ فاق مشکی که روی جوراب شلواری پوشیده می شود گرفته است.

برخی از کشتی گیران دانشگاهی در طول دهه های 1930 و 1940 ترجیح دادند فقط تنه کشتی بپوشند بدون پیراهن. همراه با تام های سیاه، تنه های کشتی پشمی تا اواخر دهه 1940 لباس معمولی بودند.

پس از جنگ جهانی دوم، کشتی بار دیگر به طور گسترده شروع به تمرین کرد و لباس‌ها دستخوش تغییر شدند. کشتی گیران مشهوری مانند دنی هاج پاهای تنگ با تنه روی آنها و بدون پیراهن می پوشیدند.

در اوایل دهه 1960، NCAA کشتی بدون پیراهن را ممنوع کرد. این ممنوعیت منجر به پذیرش تک‌تک‌های کشتی اولیه شد که لباس‌های سه تکه بودند.

یونیفرم های سه تکه شامل یک جوراب شلواری بدون پیراهن، جوراب شلواری و تنه کشتی روی جوراب شلواری بود.

سپس در اواخر دهه 1960، NCAA اجازه می‌دهد تا از کت‌های تک کشتی در مسابقات استفاده شود. آنها برای سالها ممنوع بودند، اما پس از ممنوعیت کشتی بدون پیراهن، تک نفره ها مجاز شدند.

از آن زمان به بعد، تک نفره کشتی به لباس رسمی کشتی تبدیل شد. همچنین به لطف پیشرفت های تکنولوژی، کت های تک کشتی در حال حاضر با مواد مشابه پیراهن های فشرده ساخته می شوند.

آنچه که کشتی گیران زیر کت تک خود می پوشند در واقع انواع لباس های مختلف است. همه چیز، از شورت های فشرده، تسمه های چوبی، یا حتی هیچ چیز.