سرویس غذاخوری چینی زرین بهترین بشقاب پرنده درتاریخ محسوب شد

به گفته نماینده Wedgwood که با او صحبت کردیم، طرح اصلی سرویس غذاخوری چینی زرین در سال 1920 معرفی شد، اگرچه قطعات جدیدتری در طول سال ها به مجموعه اضافه شده است.

از آنجایی که این مجموعه امتحان خود را پس داده است، تعویض هر گونه اقلام شکسته یا رشد مجموعه شما در سال های آینده نباید مشکلی ایجاد کند.

Wedgwood، که قدمت آن به اواسط دهه 1700 برمی گردد، سابقه طولانی در ساخت سرامیک های با کیفیت بالا برای سران مختلف کشورها و خانواده های سلطنتی، از جمله ظروف غذاخوری سفارشی برای کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری تئودور روزولت در سال 1903 دارد.

تنظیم پنج تکه به جای کاسه با بشقاب های نان و کره عرضه می شود، که احتمالاً چندان کاربردی نیست مگر اینکه اغلب اوقات سرگرم شوید.

اما از آنجایی که خرید مکان پنج تکه به طور قابل توجهی ارزان‌تر از خرید هر قطعه به صورت جداگانه است، می‌توانید کاسه‌ها را جداگانه بخرید و همچنان در هزینه خرید همه قطعات به صورت جداگانه صرفه‌جویی کنید.

به علاوه، همانطور که قبلا ذکر شد، Wedgwood یک مکان چهار تکه را به فروش می رساند که شامل یک کاسه و لیوان به جای یک بشقاب نان و کره و یک فنجان چای و نعلبکی است، اگر برای سبک زندگی شما کاربردی تر باشد.

برخی از آزمایش‌کنندگان که به ظروف غذاخوری ضخیم‌تر عادت داشتند، نازکی ظروف چینی استخوانی را به عنوان نشانه‌ای از کیفیت پایین اشتباه گرفتند.

یکی حتی یک مجموعه با کیفیت مشابه را “ارزان و ضعیف” نامید. اما ما فکر نمی کنیم که اختلاف وزن شما را منصرف کند: چینی استخوانی و چینی هر دو گزینه های بادوام برای ظروف غذاخوری روزمره هستند.

لیوان‌ها و فنجان‌های چای Wedgwood در قسمت کوچکی قرار دارند و برخی از آزمایش‌کنندگان ما آن‌هایی را ترجیح می‌دهند که بیشتر در خود نگه دارند.

همانطور که سایر آزمایش کنندگان اشاره کردند، با این حال، اندازه کوچکتر فنجان ها به شما امکان می دهد نوشیدنی های گرم را قبل از اینکه زمان خنک شدن داشته باشند، تمام کنید.

پایه روی پای فنجان چای نیز برای آزمایش کنندگان ما قطبی بود، زیرا برخی فکر می کردند برای استفاده روزمره خیلی رسمی است. همچنین قطر کاسه سوپ 7⅞ اینچ است، بنابراین کوچکتر از سایر مجموعه‌هایی است که آزمایش کردیم، اما هنوز فکر می‌کنیم به اندازه کافی عمیق است.