سنگ شکن + قیمت خرید فروش

افراد زیادی نیاز به تهیه دستگاه سنگ شکن دارند بنابراین ذکر این نکته حائز اهمیت می‌باشد که قیمت خرید سنگ شکن تحت تاثیر عواملی می‌تواند متفاوت باشد و در نهایت منجر‌ به فروش محصول گردد. از جمله آن عوامل عبارت است از:

  • شرکت تولید کننده محصول
  • ظرفیت سنگ شکن
  • اندازه دستگاه
  • وضعیت قرار گرفتن دستگاه (ثابت یا سیار بودن)
  • نوع کاربرد محصول
  • و غیره

وظیفه دستگاه های سنگ شکن، خرد کردن سنگ های معدنی می باشد و آن ها به قطعات کوچک تری‌ تبدیل می‌کنند. سنگ ها از نظر اندازه، رطوبت، سختی و غیره با هم متفاوت می باشند. بنابراین می بایست در هنگام انتخاب و خرید دستگاه متناسب با عملکرد مورد‌ نظر، دستگاه را خریداری نمایید. اما به طور کلی دستگاه ها در انواع گوناگونی هستند و قیمت آن ها نیز با هم متفاوت می باشد.

سنگ شکن + قیمت خرید فروش

سنگ شکن

سنگ شکن هر کارخانه‌ ای به منظور خرد کردن سنگ های خود نیاز به قسمتی به نام خردایش دارد. در واقع کوچک کردن کردن کانی ها اولین مرحله ای می باشد که سنگ های معدنی بعد از استخراج از معادن وارد آن می شوند که این مرحله به وسیله دستگاه سنگ شکن صورت خواهد گرفت. در واقع هر دستگاهی که توانایی ریز کردن سنگ ها را داشته باشد، سنگ شکن نام دارد. این محصول دستیابی به سایز های مناسب مواد معدنی را برای ورود به مرحله آسیاب، برای ما امکان پذیر می کند.

سنگ ها در هنگام ورود به دستگاه، رفتارهای کاملا گوناگونی را دارند، بعضی از سنگ ها به علت دارا بودن ساختار شکننده به آسانی‌ می‌شکنند. برخی دیگر از سنگ ها یافت می‌شوند که در زمان فرایند خردایش، به طور‌ کامل پودر خواهند‌ شد، اما اکثرا سنگ ها بسیار مستحکم می باشند و برای شکستن آن ها نیاز به نیروی بسیار زیادی می‌باشد. همان‌ طور که پیش تر‌ نیز‌ گفتیم بر اساس نوع سنگ ها و عملکرد آن ها، از دستگاه های گوناگونی استفاده می‌گردد. روش هر دستگاه سنگ شکن برای خردایش متفاوت می باشد. این روش ها را می توان در به دو روش دسته بندی نمود:

  1. فرایند خردایش از طریق فشردن: در این شیوه، دو سطح به هم نزدیک خواهند شد و مواد میانی تحت فشار زیادی قرار می گیرد. با بالا رفتن میزان فشار وارد شده، این سنگ ها شکسته و خرد می ‌شوند.
  2. فرایند خردایش از طریق کوبش ضربه ای: در این طریق، سنگ ها و کلوخه‌ ها تحت ضربات مکانیکی قطعاتی دوار که روتور و چکش نام دارند، شکسته می شوند. اصولا در این روش سنگ ‌ها هم به یکدیگر برخورد کرده و در اثر‌ کوبش آن ها با هم خرد می شوند.

سنگ شکن تهران

سنگ شکن تهران همان طور که می دانید در زمینه تولید سنگ شکن‌ ها،‌ عرضه کنندگان گوناگونی در حال فعالیت می باشند که یکی از بهترین آن ها سنگ شکن‌ تهران است. پیش تر درباره سنگ شکن ها و عملکرد آن توضیحاتی‌ را بیان‌ کردیم. هم اکنون می خواهیم‌ درباره انواع دستگاه های سنگ شکن‌ با شما‌ سخن‌ بگوییم. دستگاه ها بر اساس موقیعت، نوع سنگ، کاربرد و غیره شامل گونه های مختلفی می باشند که عبارت است از:

  1. سنگ شکن های غلطکی: به منظور تبدیل نمودن شن به ماسه این دستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  2. سنگ شکن‌ ضربه ای یا کوبیت: این دستگاه سنگ شکن یکی از‌ پر کاربرد ترین نمونه های این محصول می باشد، که جهت کوچک کردن کلوخه ها با اندازه ای کمتر از ۲۰۰ میلی متر و یا حتی ۴۰۰ میلی متر مورد‌ استفاده قرار می‌گیرد. در این نمونه از دستگاه از سیستم سندان و چکش برای ریز کردن مواد معدنی استفاده می گردد، به گونه ای که در دستگاه که سندان ها در یک نقطه ثابت بوده و حرکت چکش ها رفت و برگشتی می‌باشد.
  3. سنگ شکن‌ فکی: این دستگاه به منظور خرد کردن سنگ هایی که ابعاد آن ها حدودا ۲۰ سانتی متر از دیگر سنگ ها بزرگتر می‌باشد و سنگ شکن های دیگر توان کوچک نمودن آن ها را ندارند، استفاده می شود. پس از این فرایند قطعات کوچک‌ شده به منظور خردایش بیشتر آن‌ها، به دستگاه سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای فرستاده خواهند‌ شد.
  4. سنگ شکن مخروطی: دستگاه سنگ شکن مخروطی با توجه به ساختار و عملکرد آن جهت خرد کردن مواد معدنی در ابعاد کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه هیدورکن نیز نامیده می شود.

سنگ شکن کوچک

سنگ شکن کوچک دستگاهی کوچک که دارای صفحه ای ارتعاشی بوده و جهت استفاده در مصارف خانگی یا معادن کوچک از آن استفاده می شود را دستگاه سنگ شکن کوچک، می‌نامند. این محصول به دلیل ابعاد کوچک آن، می تواند به وسیله ی موتورهای دیزلی رانده شود و شخص قادر خواهد بود،‌ میزان قدرت مناسب را بر‌ اساس وضعیت پیش رو انتخاب نماید. از‌جمله مزایای این دستگاه عبارت است از:

  • دارا بودن ابعاد کوچک
  • دارا بودن حرکت های مناسب
  • میزان‌ هزینه پایین و عملکرد بالا
  • پرکاربرد در امور ساخت و ساز جاده
  • مراقبت کردن از محیط زیست
  • و غیره

سنگ شکن مخروطی

سنگ شکن مخروطی یکی از‌محبوب ترین گونه‌ های این محصول در صنایع گوناگون، دستگاه سنگ شکن مخروطی می‌باشد. سنگ شکن مخروطی به منظور کوچک نمودن انواع سنگ ها و کلوخه ها سخت و نیمه سخت استفاده خواهند شد. از این دستگاه معمولا در فرایند ریز کردن در مراحل دوم، سوم و چهارم استفاده مي شود. اما با بیان این توضیحات در صورتي که اندازه سنگ های خرد شده به حد کافي ریز باشد و نياز به عبور از مرحله خرد کردن ابتدایی به طریق سنتي نباشد، اين دستگاه قابلیت انجام مرحله اول از پروسه خرد کردن را نيز خواهد داشت. همان‌ طور‌ که‌ پیش‌تر بیان نمودیم، فرایند کوچک کردن در اين محصول از طریق قرار گرفتن مواد بين صفحه ای فولادي و صفحه ای متحرک انجام مي شود. اين دو صفحه ها به صورت پی در‌ پی عملیات فشرده سازي بر مواد را انجام می دهند. در‌ واقع زمانی که سنگ ها و مواد معدنی استخراج شده از‌ معدن به قسمت بالای دستگاه سنگ‌ شکن مخروطی وارد‌ می‌شوند،‌ میان صفحه ثابت و متحرک گیر‌ افتاده و شکسته می شوند.

در این مقاله با انواع گوناگون دستگاه های سنگ شکن و نحوه عملکرد آن ها آشنایی یافتید، همچنین اطلاعاتی‌ را در‌ زمینه قیمت این محصول به دست آوردید. اگر متناسب با واحد تولیدی خود متقاضی‌ دریافت این‌ دستگاه می باشید می بایست از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات جامعه را کسب نموده، سپس اقدام به خرید محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب نمایید.