فروش سنگ شکن هیدروکن

برای اطلاع از قیمت فروش سنگ شکن هیدروکن به سایت مراجعه کنید

سنگ شکن هیدروکن یکی از سنگ شکن های مخروطی می باشد که معمولا به عنوان سنگ شکن ثانویه در خطوط خردایش مواد معدنی به ویژه سایت های دانه بندی شن وماسه مورد استفاده قرار می گیرد .

معمولا بار خرد شده در سنگ شکن فکی بعد از دانه بندی در سرند اول وارد سنگ شکن هیدروکن می شود. در سنگ شکن هیدروکن خردایش با بسته شدن فاصله بین قسمت متحرک هیدروکن یعنی منتل و قسمت ثابت یعنی کا نکیو صورت می گیرد.

برروی شفت اصلی سنگ شکن هیدروکن ابتدا هدسنتر که مخروطی شکل می باشد قرار می گیرد سپس منتل بر روی آن بسته می شود.حرکت لنگ شفت هیدروکن باعث تغییر فاصله منتل و کانکیو ودر نتیجه خردایش بار ورودی می شود.

انرژی لازم برای دوران مجموعه شفت وهدسنترومنتل هیدروکن از یک دینام 125hpتامین می شود. انرژِی دورانی اکتروموتور توسط مجموعه هوزینگ هیدروکن به دنده کرانویل منتقل می شود.چرخش دنده کرانویل که در انتهای بوش فولادی قرار دارد باعث دوران شفت هیدروکن می شود.

با تغییر سایز منتل و کانکیو می توان سایز بار ورودی و خروجی هیدروکن را تغییر داد. البته در صورتی که هیدروکن را به عنوان سنگشکن اولیه و قلوه شکن بخواهنداستفاده کنند باید سایز تاپشل آن را نیز تغییر داد.

در سنگ شکن هیدروکن از دو نوع منتل 2و4 استفاده می شود که منتل 2 همراه کانکیو 2 یا 4 بر روی هیدروکن بسته می شود. در این صورت سنگ شکن به عنوان ماسه ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

در هر دو حالت فوق از تاپشل 4 استفاده می شود.اما اگر بخواهیم از سنگ شکن هیدروکن به عنوان درشت شکن استفاده کنیم باید منتل 4 را همراه کانکیو های 4 ،5/5 ،6/5،7و یا 8 استفاده کنیم.

قطعات هیدروکن:

1- قطعات فولادکربنی هیدروکن: پوسته اصلی هیدروکن از دو بخش مجزا به نام تاپشل و باتمشل تشکیل شده است . تاپشل که در قسمت فوقانی هیدروکن بر روی باتمشل بسته می شود محفظه ای است که در آن کانکیو قرار می گیرد و عمل خردایش در آن ضورت می گیرد. بار ورودی از قسمت بالای تاپشل ، از بین بازو های آن وارد سنگ شکن می شود.

2- قطعات فولاد منگنزی هیدروکن: بار ورودی تحت فشار بین دو قطعه منگنزی هیدروکن یعنی منتل و کانکیو خورد می شود.منتل و کانکیو به شکل مخروطی می باشند. منتل بر روی هدسنترشفت بسته می شود . با تغییر سایز منتل و کانکیو سایز بار ورودی و خروجی هیدروکن تغییر می کند.

3- قطعات فولادmo40هیدروکن: شفت اصلی هیدروکن که حرکت دورانی لنگ آن باعث تغییر فاصله بین منتل و کانکیو می شود از جنس فولادmo40می باشد. هم چنین بوش فولادی هیدروکن که لنگ تراشیده می شود از این آلیاژ می باشد.

4- قطعات منگنزی هیدروکن: بوش های اکسنتریک (بوش لنگ) و بوش کنگره ای هیدروکن از آلیاژ برنج ساخته می شود.هم چنین کفگرد عدسی که در ته شفت بسته می شود و کفگرد تخت از جنس آلیاژ برنج می باشند.