قدیمی ترین پودر لباسشویی پرسیل ترکیه در هند پیدا شد

شستن لباس‌ها با پودر لباسشویی پرسیل ترکیه چیزی است که بسیاری از ما برای اولین بار در کودکی با آن آشنا شدیم. خواه تماشای دست شستن لباس‌ها توسط مادران و مادربزرگ‌ها یا کمک به بارگیری ماشین لباس‌شویی، شستن لباس‌ها یکی از مواردی است که طبیعتاً با آن آشنا هستیم.

دریافت دوز صحیح کپسول ها و قرص های شستشو بسیار ساده است. دوز از قبل از قبل اندازه گیری شده است، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که عدد صحیح را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

با این حال، برای پودرهای لباسشویی و مواد شوینده، کمی تلاش بیشتری لازم است. اسکوپ پودر لباسشویی کاملاً 110 میلی لیتر است، در حالی که توپ دوز 35 میلی لیتر است.

مهم است که به یاد داشته باشید که این دستورالعمل‌های دوز دقیقاً همان دستورالعمل‌ها هستند!

پودر

هیچ چیز در سنگ ساخته نشده است، و ممکن است متوجه شوید که تولید کنندگان مختلف مقادیر متفاوتی از محصول را توصیه می کنند.

در مورد شستشوی خود از ابتکار عمل خود استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که توصیه های سازنده بهترین راه برای استفاده ایمن و موثر از این محصولات است.

اگر لباس‌های شما به شدت کثیف یا لکه‌دار هستند، یا اگر در منطقه‌ای هستید که به داشتن آب مخصوصاً سخت معروف است، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر از مواد شوینده استفاده کنید.

لباس‌هایتان را داخل ماشین لباسشویی بریزید. برای جلوگیری از آسیب دیدن لباس های دیگر یا ماشین لباسشویی، لباس های ظریف را به کیسه لباسشویی اضافه کنید.

به یاد داشته باشید که اگر چرخه پیش شستشو را انتخاب می کنید، این روی میزان استفاده از مواد شوینده تأثیر می گذارد (حدود 100 میلی لیتر بیشتر نیاز دارید).

اگر لباس‌های خیلی کثیف دارید یا فقط می‌خواهید سریع تازه‌سازی کنید، دوز صحیح پودر لباس‌شویی را برای بار لباس‌هایتان اندازه‌گیری کنید.

پودر لباسشویی خود را در محفظه مناسب در کشوی دستگاه خود بریزید. محفظه های پیش شستشو و شستشوی اصلی اغلب به ترتیب “I” و “II” برچسب گذاری می شوند.