قهوه گانودرما شرکت بیز چشم هایتان دیگر بسته نمی شود

آیا کودک شما به اندازه شما یک فنجان جو صبحگاهی را دوست دارد؟ آیا او مشتاقانه منتظر یک تکان کوچک جاوا در کافه محلی بعد از مدرسه است؟

با افزایش مصرف قهوه گانودرما شرکت بیز در بین کودکان و نوجوانان، بحث هایی در مورد تأثیر قهوه وجود دارد. فراتر از آنچه که تحقیقات در مورد کافئین نشان داده است، ما واقعاً دانه‌ها را در مورد تأثیر طولانی مدت قهوه بر کودکان نمی‌دانیم.

ما اجازه دادیم برخی از سوالات را با دایان ویزتوم، M.S.، R.D.، متخصص تغذیه پژوهشی در موسسه تحقیقات بالینی و ترجمه در دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز مطرح کنیم.

خیلی چیزها می تواند به هر کودک بستگی داشته باشد، اما هر چه کودک کوچکتر باشد، تمایل کمتری به توصیه آن دارم. عیب بزرگ نوشیدن قهوه توسط کودکان، محتوای کافئین آن است.

در حال حاضر، هیچ دستورالعمل فدرال برای مصرف کافئین در مورد کودکان وجود ندارد. آکادمی اطفال آمریکا از مصرف کافئین برای کودکان جلوگیری می کند. با این حال، کانادا چند دستورالعمل اساسی دارد. آنها محدودیت های روزانه زیر را برای کافئین توصیه می کنند.

علاوه بر قهوه، کافئین در چای، نوشابه کافئین دار، شکلات داغ و شکلات وجود دارد. همچنین به انواع محصولات ورزشی و نوشیدنی های انرژی زا اضافه شده است.

از آنجایی که اندازه بدن کودکان کوچکتر است، تأثیر کمتری بر عملکرد آنها لازم است. کودکان و نوجوانان نیز هنوز در حال رشد هستند و تأثیر کافئین بر سیستم عصبی و سیستم قلبی عروقی آنها به طور کامل شناخته نشده است.

کافئین بیش از حد می تواند باعث مشکلاتی مانند افزایش اضطراب، افزایش ضربان قلب و فشار خون، رفلکس اسید و اختلال خواب شود. کافئین بیش از حد برای کودکان خطرناک است و در دوزهای بسیار بالا می تواند سمی باشد.

کافئین محرکی است که هوشیاری را افزایش می دهد. اگر کودک شما احساس می کند که برای گذراندن روز به کافئین نیاز دارد، بهتر است با یک متخصص اطفال کار کنید تا در وهله اول علت اصلی ایجاد خستگی را شناسایی کنید.