لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار را بخرید تا برنده یک دستگاه خودروی 207 شوید

شلوار باله را می توان به همان دلیلی که لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار پوشید. با این حال، پوشیدن دامن باله مناسب نیست زیرا ممکن است در وسایل گیر کند.

جوراب شلواری باله نیز مناسب نیست زیرا ژیمناست ها باید پابرهنه باشند و جوراب شلواری کل پا را می پوشاند و احتمال لیز خوردن را افزایش می دهد. اما شلوار باله با شلوارک یا ساق بلند ایده آل خواهد بود.

فقط کافی است از امکانات باشگاه خاص خود اطمینان حاصل کنید که آیا با شلوار باله یا لباس شنا مناسب هستند، زیرا هر باشگاه ممکن است شرایط خاص خود را داشته باشد، اما به طور کلی، هر دو باید خوب باشند.

به طور کلی، ترک‌های تمرینی برای اکثر ژیمناست‌ها راحت هستند، بنابراین خبر خوب برای مبتدیان این است که باید به راحتی یک ترک راحت پیدا کنید. این به این دلیل است که پلک‌های تمرینی معمولاً کمی گشادتر هستند و معمولاً بدون آستین هستند.

هنگامی که یک ژیمناستیک تیم را تشکیل می دهد و مسابقه را شروع می کند، فقط برای مسابقات باید یک ژیمناستیک داشته باشد.

اکثر باشگاه‌های بدنسازی دارای طراحی ست‌هایی هستند که ژیمناستیک‌هایشان باید آن را بپوشند. این به این دلیل است که باشگاه ها به راحتی قابل شناسایی هستند.

ژیمناستیک‌ها اغلب می‌گویند که کفش‌های ورزشی کمتر راحت هستند و این می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. در مسابقات، اگر ژیمناستیک ژیمناستیک نامناسب باشد یا لباس‌های زیر نشان داده شود، داوران علامت‌گذاری می‌کنند.

در بیشتر مواقع یک پیراهن مسابقه آستین بلند خواهد داشت زیرا حرفه ای تر به نظر می رسد و اکثر مربیان معتقدند که امتیاز بهتری کسب می کند.

بیشتر امکانات باشگاه برای پوشیدن شلوارهای ساق مخصوصاً در کلاس های مبتدی یا تفریحی خوشحال خواهند شد.

آنها پوست سفت هستند بنابراین هیچ خطری برای گرفتار شدن آنها وجود ندارد. از آنجا که آنها محکم هستند، همچنین به مربیان این امکان را می دهد تا زمانی که پاهای شما خم یا صاف هستند، تشخیص دهند که بسیار مهم است.

ساق‌ها همچنین به پاهای برهنه اجازه می‌دهند تا نشان دهند که چه چیزی در ژیمناستیک ضروری است. از طرف دیگر جوراب شلواری مناسب نیست زیرا تمام پا را می پوشاند.