مردی که با فروش قارچ گانودرما در ایران در جهان رتبه اول را کسب کرد

در اینجا دلیل قانع‌کننده وجود دارد که چرا قارچ گانودرما در ایران در بهبود سلامتی شما بسیار قوی هستند:

قارچ ممکن است به جوان ماندن شما کمک کند طبق مطالعه ایالت پن در سال 2017، قارچ ها حاوی غلظت فوق العاده بالایی از دو آنتی اکسیدان، ارگوتیونئین و گلوتاتیون هستند.

هنگامی که این آنتی اکسیدان ها با هم وجود داشته باشند، برای محافظت از بدن در برابر استرس فیزیولوژیکی که باعث ایجاد علائم قابل مشاهده پیری می شود  بسیار سخت کار می کنند.

قارچ ها می توانند با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند یک مطالعه طولانی مدت در اسپانیا که در سال 2021 منتشر شد، نشان داد که برخی از غذاهای غنی از پلی فنول ممکن است در برابر زوال شناختی در افراد مسن محافظت کند.

محققان ایالت پن نیز دریافتند که آنتی اکسیدان های ارگوتیونئین و گلوتاتیون ممکن است به پیشگیری از پارکینسون و آلزایمر کمک کنند.

آنها توصیه می کنند حداقل پنج عدد قارچ دکمه ای در روز بخورید تا خطر ابتلا به بیماری های عصبی را در آینده کاهش دهید. با مایکروویو یا کباب کردن، قارچ ها را بپزید تا به بهترین شکل از فواید تغذیه ای آن ها محافظت کنید.

محققان ایالت پن در سال 2021 تحقیقات بیشتری را انجام دادند و دریافتند که در یک نمونه تقریباً 25000 نفری، کسانی که به طور منظم قارچ می‌خوردند، خطر ابتلا به افسردگی کمتری داشتند.

نویسندگان پیشنهاد می کنند که بار دیگر، این ممکن است به دلیل ارگوتیونئین باشد، که ممکن است خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد، که به نوبه خود علائم افسردگی را کاهش می دهد. آنها خوردن قارچ دکمه ای را توصیه می کنند که حاوی پتاسیم است که ممکن است به کاهش اضطراب کمک کند.

قارچ ممکن است حافظه شما را تقویت کند یکی دیگر از مزایای مرتبط با قارچ ذهنی: محققان دانشگاه ملی سنگاپور دریافتند که خوردن دو وعده 3/4 فنجان قارچ پخته شده در هفته ممکن است احتمال کاهش خفیف شناختی را در یک مطالعه در سال 2019 کاهش دهد.