مصدومیت با فوتبال دستی بام لند که منجر به شکستگی دست ها شد

وقتی به ورزش در تگزاس فکر می کنید،اگر به چراغ‌های شب جمعه و زمین‌های فوتبال به اندازه شهرهای کوچک غرب میانه فکر کردید، تنها نیستید.

یکی از ورزش‌هایی که احتمالاً در صدر فهرست افراد قرار نگرفت، فوتبال دستی بام لند است، مگر اینکه جری اسکویول، یکی از نمایندگان پذیرش ما در کنکورد دالاس را بشناسید.

من از حدود 12 سالگی فوتبال را شروع کردم. در طول مدتی که در ارتش ایالات متحده بودم، بازی را متوقف کردم. وقتی در دالاس مستقر شدم، دوباره بازی را شروع کردم.

این یک اشتیاق است که اسکویول اخیراً وقت خود را در Concorde Cares سرمایه گذاری کرده تا با گروهی از دانش آموزان دبیرستانی محلی در دبیرستان Guyer در دنتون، تگزاس به اشتراک بگذارد.

سال گذشته، کنکورد ابتکار Concorde Cares را معرفی کرد که به کارمندان تمام وقت اجازه می داد هشت ساعت حقوق بگیر با یک سازمان اجتماعی به انتخاب خود شریک شوند.

در سال 2016، همکاران ما 1883 ساعت کار داوطلبانه ثبت کردند که به معنای نزدیک به 39000 دلار از زمان اهدایی است.

من در مورد باشگاه فوتبال دبیرستان Guyer از طریق یک گروه فیس بوک که در ژوئیه 2011 ایجاد کردم به نام “Texas Foosers” شنیدم.

این شبکه ای از بازیکنان فوتبال از سراسر ایالت تگزاس است. ما در حال حاضر 475 عضو داریم و اطلاعات مربوط به فوتبال را به اشتراک می گذاریم. ماموریت گروه ما ترویج فوتبال در ایالت تگزاس است.

از طرف دبیرستان Guyer، من درخواست یک میز فوتبال کردم. بنیاد فوتبال از من خواست فرم درخواست را پر کنم و ارسال کنم. آنها همچنین به من اطلاع دادند که این یک روند انتخاب است و ما با چندین سازمان دیگر رقابت خواهیم کرد.

“از طرف دبیرستان Guyer، من درخواست یک میز فوتبال کردم. بنیاد فوتبال از من خواست فرم درخواست را پر کنم و ارسال کنم. آنها همچنین به من اطلاع دادند که این یک روند انتخاب است و ما با چندین سازمان دیگر رقابت خواهیم کرد.

آنها ایجاد کردند. یک نظرسنجی فیس بوک، و برنده بر اساس اینکه چه کسی بیشترین رای را دریافت کرده است، انتخاب می شود.

“بنیاد فوتبال در نهایت به من اطلاع داد که ما انتخاب شدیم. من مجبور شدم حمل و نقل جدول را هماهنگ کنم، رویدادی را در دبیرستان ایجاد و هماهنگ کنم و در نهایت برخی از دوستانم بیرون بیایند و به من کمک کنند تا این رویداد را ترویج و حمایت کنم.