ورق گالوانیزه کرکره ای تهران در چه تاریخی در جهان عرضه کردند اعلام شد

اگرچه ما فقط ورق گالوانیزه کرکره ای تهران را عرضه نمی کنیم، اما خوشحالیم که بر اساس نیازهای پروژه شما سفارشی می سازیم. ما به طور انتخابی با فروشندگانی همکاری می کنیم که با کیفیت ترین مواد موجود در اندازه ها و ضخامت های مختلف را ارائه می دهند.

فولاد گالوانیزه چیزهای بیشتری نسبت به ظاهر صنعتی دارد ما می توانیم پوشش را تیره کنیم و رنگین کمانی منحصر به فردی را در سطح فولاد گالوانیزه ایجاد کنیم که همه آنها پس از ساخت اعمال می شوند تا از مزایای فولاد گالوانیزه با پرداخت معماری برخوردار شوند.

دو نوع غالب فولاد گالوانیزه وجود دارد: گالوانیزه گرم و گالوانیزه الکتروپلیت فرآیند غوطه ور شدن داغ یک سطح فولادی را می گیرد و آن را در روی خالص مذاب فرو می برد.

آبکاری روی یا آبکاری الکتریکی یک سطح فولادی را می گیرد و با استفاده از جریان الکتریکی پوشش نازکی از روی را اعمال می کند. آبکاری سطحی نازک تر است که انعطاف پذیری کمتری دارد و برای استفاده بیرونی یا استفاده داخلی که به شدت قاچاق می شود توصیه نمی شود.


گالوانیزه گرم از روش غوطه وری استفاده می کند که به موجب آن فولاد در حمامی از روی مذاب غوطه ور می شود. مدت غوطه ور شدن در حمام ضخامت بدست آمده را تعیین می کند. یک پیوند متالورژیکی بین سطح روی و فولاد تشکیل می شود.

این پیوند تفاوت عمده بین آبکاری الکتریکی و روی غوطه ور گرم را فراهم می کند غوطه وری داغ یک لایه آلیاژ میانی بین روی بسیار خالص و فولاد ایجاد می کند.

این لایه میانی مقدار قابل توجهی از محافظت در برابر خوردگی را برای مواد پایه فولادی فراهم می کند.

لایه بیرونی و روی خالص به عنوان یک مانع برای محافظت از فولاد عمل می کند و به فلز رنگ مشخص و ظاهر اسپری می دهد لایه داخلی یک منطقه انتقالی را فراهم می کند که با عمل قربانی در برابر حمله به فولاد پایه مقاومت می کند.