پسری با کفش چرم مصنوعی اسپرت منتظر معشوقش در خیابان ماند

علاوه بر ارزیابی این که کفش چرم مصنوعی اسپرت روی پاهای شما چگونه به نظر می رسند، هنگام امتحان کردن آن ها در فروشگاه، منطقی است که با آن ها راه بروید. این فوری ترین روش برای تشخیص هر گونه مشکل تناسب است.

لئونگ همچنین توصیه کرد هنگام پوشیدن کفش، توجه داشته باشید که آیا درد شدید یا نیشگون گرفتن در نواحی خاصی از پا وجود دارد یا خیر.

هنگامی که کفش می پوشید، بسیار مراقب باشید که آیا پاهای شما صاف و در موقعیت طبیعی خود قرار دارند و فضای کافی در جلوی انگشتان پا وجود دارد تا بتوانید هنگام راه رفتن از خم شدن آنها جلوگیری کنید.

همچنین، همیشه بهتر است تا جایی که ممکن است کفش‌ها را در اواخر روز امتحان کنید، زیرا پاهای شما در پایان روز به دلیل دمای اطراف و همچنین میزان پیاده‌روی‌تان می‌توانند تا نصف اندازه بزرگ شوند. در طول روز، او توصیه کرد.

بستگی به سفت بودن چرم دارد. لئونگ گفت که، به طور کلی، برای نرم شدن چرم سفت‌تر و قالب‌گیری به شکل پاها باید حدود 8 سایش طول بکشد، در حالی که چرم نرم‌تر باید حدود 4 سایش طول بکشد تا شکسته شود. البته این به مدت زمانی که می‌پوشید نیز بستگی دارد. هر بار کفش ها هم

برای اینکه بفهمید که آیا مشکلات تناسب و راحتی پس از شکستن کافی کاهش می‌یابد، مهم است که بدانید کدام قسمت‌های کفش می‌تواند قالب‌گیری و شکسته شود و کدام قسمت‌های کفش این کار را نمی‌کند.

«اگر کفش‌ها در ناحیه‌ای که پا خم می‌شود، در عرض تنگ باشند، خیلی بد نیست، زیرا آن قسمت قطعاً در طول زمان کشیده می‌شود. لئونگ توضیح داد: با این حال، اگر ناحیه مشکل در طول کفش یا ناحیه پشتی باشد، بعید است که تناسب بهتر شود، زیرا هیچ مقدار کشش یا شکستگی به این قسمت‌ها اجازه نمی‌دهد راحت‌تر جا شوند.

استفاده از کرم کفش باکیفیت در قسمت بیرونی نیز به طور موثری انعطاف چرم را افزایش می دهد و در نتیجه روند شکستن را سرعت می بخشد.

یکی دیگر از ترفندهایی که به دراز کردن کفش‌هایتان کمک می‌کند، استفاده از برانکارد کفش چوبی است. از طرف دیگر، می‌توانید چند جفت جوراب را روی یک جفت درخت کفش قرار دهید و از آنها برای دراز کردن کفش‌هایتان استفاده کنید.