پسر بچه ای که با فروش کاغذ دیواری در مشهد برای خود یک جفت کفش خرید

یکی از قوانین رایج چسباندن کاغذ دیواری در مشهد و چسباندن کاغذ است. می تواند سخت و همه چیز کثیف باشد. استفاده از خمیر روی کاغذ، حمل و نقل آن را از روی میز به دیوار دشوار می کند. به همه چیز می‌چسبد و حتی به خودش می‌چسبد که می‌تواند منجر به پارگی شود.

بنابراین، فقط مقدار زیادی چسب یا خمیر را به دیوار بزنید. برخی از کاغذ دیواری ها دارای خمیر هستند، بنابراین نیازی به استفاده از چسب روی دیوار ندارید. توصیه می شود هنگام چسباندن از دستورالعمل های سازنده پیروی کنید.

اولین نوار خود را به آرامی روی دیوار بمالید. آن را از سقف بخوابانید و با یک پارچه تمیز یا برس کاغذ دیواری آن را روی دیوار صاف کنید. حدود 2 اینچ را در بالا و زیر  آویزان کنید. آن را محکم روی دیوار فشار دهید تا یک خط کم رنگ ایجاد شود که مانند یک علامت خواهد بود. علامت گذاری باعث می شود که کاغذ دیواری اضافی بریده شود.

صاف کردن را از وسط کاغذ تا لبه ها شروع کنید. از آنجایی که اولین بار است، این اولین نوار ممکن است آنقدر عالی ظاهر نشود. بنابراین، آماده باشید تا آن را به آرامی جدا کنید و در صورت نیاز دوباره امتحان کنید.

فقط مطمئن شوید که ضربات شما ملایم باشد تا از ایجاد چین روی کاغذ جلوگیری شود. فرض کنید چند چین و چروک در حال شکل گیری می بینید، کاغذ را به آرامی از دیوار جدا کنید. سپس وقتی به ناحیه چروک خورده رسید، به آرامی آن را صاف کنید.

این نوار دوم سخت تر از نوار اول است. شما باید الگوها را مطابقت دهید و از همپوشانی اجتناب کنید. همه کاغذ دیواری ها دنباله الگو ندارند. برخی از آنها رایگان هستند و شما می توانید آنها را هر طور که می خواهید بگذارید. اما برای کاغذ دیواری های دارای طرح، آماده هماهنگی و هدر رفتن باشید.

کاغذ دیواری خود را باز کنید و آن را در کنار اولین نوار روی دیوار تراز کنید. اگر کاغذ دیواری شما طرح دار است، باید الگوها را از وسط شروع کنید. مطمئن شوید که آن را به اندازه کافی نزدیک کرده اید.

روی هماهنگی طرح ها تمرکز کنید و مطمئن شوید که کاغذ روی هم قرار نمی گیرد. نوار بعدی باید با نوار اول در لبه مطابقت داشته باشد. یک بار دیگر، چند اینچ را در بالا و پایین بگذارید.