چرخ گوشت صنعتی رومیزی از لوازم بسیار ضروری منازل مردم آلمانی

مزایای استفاده از چرخ گوشت صنعتی رومیزی اگر نگران رژیم غذایی سالم‌تری هستید چرخ‌های گوشت مفید هستند، زیرا انتخاب تکه‌های اصلی گوشت گاو برای چرخ کردن قوی‌تر است چرخ گوشت افزودنی عالی برای آشپزخانه شما خواهد بود زیرا به شما امکان می دهد از محصولات تازه و ساده قدردانی کنید.

برای حذف تعداد افزودنی های مضر، نمک ها و چربی های معمولی حاوی گوشت از مارک ها. مخصوصاً از پیرایش استفاده می شود و به دلیل محتوای چربی بالا می تواند مشکل ساز باشد بسیاری از مدل های چرخ گوشت دارای سوسیس یا پرکننده هایی هستند که می توانند دستگاه شما را به سوسیس ساز تبدیل کنند.

این لوازم جانبی را به عنوان ویژگی های اضافی ارائه می دهند. چگونه از فیلر استفاده می کنید؟ ابتدا از چرخ گوشت برای تهیه مخلوط گوشت چرخ شده استفاده کنید.

به سادگی گوشت خود را به ورقه های 1 1/4 تا 1 1/2 اینچی برش دهید، ادویه های دلخواه را اضافه کنید و در واحد خود چرخ کنید. توجه داشته باشید که چربی گوشت باید حداقل 25 تا 35 درصد باشد.

مراحل درست کردن سوسیس خانگی دوم، مراحل زیر را برای تهیه سوسیس خانگی دنبال کنید:

ضمیمه یا لوله ای را که مخلوط از طریق آن اکسترود می شود، از حلقه سوسیس آسیاب یا مارپیچ یا سر تغذیه، اگر حلقه ای وجود ندارد، قرار دهید و سفت کنید.

بسیاری از دستگاه ها دارای اتصالات و لوله های سوسیس کوچک و بزرگ هستند تا درزهای سوسیس با اندازه های مختلف را ایجاد کنند.

محفظه سوسیس را که گوشت سوسیس روی آن اکسترود شده است، روی انتهای رویه سوسیس بکشید. در طول مدت سیستم حداقل 2 اینچ از انتهای محفظه آویزان کنید.

سوسیس از قبل آسیاب شده را در قیف بریزید و چرخ گوشت را روشن کنید. فشار دهنده دستگاه را فشار دهید تا مخلوط سوسیس به داخل لوله فشار داده شود.

از فشار دهنده استفاده کنید تا مخلوط ظاهر شود و از انتهای چسب سوسیس خارج شود.

سوسیس را در هنگام اکستروژن با ریختن مکرر آن مرطوب نگه دارید. اکسترود کردن را تا جایی ادامه دهید که محفظه حدود 2 اینچ از پر شده باشد. دستگاه را خاموش کنید.