کارمندی به علت دیر کرد با حقوق چاقو زنجان شکاری مدیر خود را کشت

هنگام ساختن مجموعه چاقو زنجان شکاری، فولاد هونینگ که اغلب فراموش می شود، اما بخش مهمی از نگهداری یک مجموعه کارد و چنگال کاربردی است، ضروری است.

فولادهای هونینگ به گونه ای طراحی شده اند که هر بار که از چاقوهای خود استفاده می کنید استفاده می شود و به آرامی لبه چاقو را به شکل اولیه خود خم می کنید و از پیچ خوردگی و کدر شدن آن جلوگیری می کند.

فولادهای هونینگ معمولاً از فولاد یا مواد سرامیکی ساخته می شوند، هر دو به یک اندازه کار می کنند تا تیغه های شما را در بهترین شرایط کار نگه دارند.

ما به شدت توصیه می کنیم که برای آشپزخانه خود یک استیل هنینگ تهیه کنید تا از دست دادن چاقوهای گران قیمت در اثر زمان و فرسودگی جلوگیری شود، یک استیل تکی می تواند در طول سال ها باعث صرفه جویی در هزینه های بی شماری شود.

برخلاف تصور رایج، شما باید فقط یک یا دو بار در سال چاقوهای خود را تیز کنید، آن را به عنوان یک ماده فیزیکی سالانه برای کارد و چنگال خود در نظر بگیرید.

چاقوهای تیز کردن در واقع فلز را از لبه چاقو جدا می کند و لبه تیزتری ایجاد می کند، بنابراین تیز کردن بیش از حد چاقوها را شکننده و مستعد شکستن می کند. از طرف دیگر، تیز نکردن چاقوها اصلاً آنها را کسل کننده و اساساً بی استفاده می کند.

خرید یک تیز کن و صرف زمان برای نگهداری چاقوهای خود یک یا دو بار در سال، طول عمر کارد و چنگال شما را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که از چاقوهای خود نهایت استفاده را خواهید برد.

تحقیقات خود را انجام دهید، در مورد تیغه هایی که دارید و نوع تیز کردن آنها بیشتر بدانید، و سپس با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید تا بتوانید سال ها کارایی چاقوها در آشپزخانه خود را حفظ کنید.