کفش کار بهشتیان می تواند 100 سال عمر داشته باشد

پس از 10 سال تحقیق، یک مطالعه اخیر نشان داده است که دانش‌آموزان و دانش‌آموزان زمانی که در کلاس کفش کار بهشتیان نپوشند، احتمالاً به نتایج تحصیلی بهتری دست می‌یابند. این مطالعه همچنین نشان داده است که بچه‌ها اغلب اگر کفش‌هایشان را از قبل درآورده باشند، رفتار بهتر و شادتری دارند.

زمانی که در هلند در مدرسه ابتدایی بودم، تمام آن سال‌ها پیش، این تمرین استاندارد بود ارزش این را به من آموخت که مطمئن شوم جوراب های رنگی روشن می پوشی، اما هرگز نمی دانستم که به من در رسیدن به موفقیت های تحصیلی ام کمک می کند!

این مطالعه که توسط دانشگاه بورنموث انجام شد، مزایای متعددی را برای دانش‌آموز و معلم نشان داد. نتایج نشان داده است که دانش‌آموزانی که کفش‌های خود را بیرون از کلاس می‌گذارند، در واقع «زودتر به مدرسه می‌رسند، دیرتر می‌روند و بیشتر مطالعه می‌کنند.

این مزایا منجر به موفقیت های تحصیلی بهتر در رابطه با وقت شناسی و همچنین نمرات بالاتر می شود که به آنها در مسیر شغلی آینده کمک می کند.

دانشگاهیان با پوشش بیش از 25 کشور در سراسر جهان و ارزیابی هزاران کودک، پیشرفت ها و دستاوردها را از مدرسه ابتدایی تا دانشگاه دنبال کردند.

این مطالعه همچنین مدارس کشورهای گرمتری مانند اسپانیا را که پوشیدن کفش در داخل خانه معمول است، پوشش داد. این برخلاف مدارس کشورهای سردتر مانند نروژ است که برای جلوگیری از آوردن گل و برف توسط کودکان در مدارس کفش نمی پوشند.

کارشناسان معتقدند که بچه ها کفش های خود را برای کلاس درس در می آورند، یادگیری آنها را بهبود می بخشد زیرا باعث آرامش آنها می شود.”
از آنجایی که دانش‌آموزان احساس می‌کنند.

در خانه هستند، نپوشیدن کفش در کلاس به نمرات بالاتر در امتحانات آینده کمک می‌کند، و یاد می‌گیرند که چگونه در تمام درس‌ها توجه کامل خود را معطوف کنند. این امر به ویژه با توجه به اینکه ذهن جوان آنها یادآور اسفنج است و تمام اطلاعات داده شده را جذب می کند صادق است.

همچنین به نظر می‌رسد این تحقیق به این نکته اشاره کرده است که وقتی دانش‌آموزان کفش نمی‌پوشند، مهارت‌های خواندن در کلاس بهبود می‌یابد. محققان دریافته‌اند که این بهبود می‌تواند ناشی از احساس آرامش در کلاس باشد.