کلاه مش فیشر در قصر برای زنان قاجار استفاده می شد

تجسم‌های اختراع حاضر نیز به روش‌هایی برای اعمال فرمول رنگ مو بر روی مو مربوط می‌شود. در یک کلاه مش فیشر، رنگ مو در یک بطری 10 با یک رویه مهر و موم 20 و یک اپلیکاتور دابر 30 قرار می گیرد، همانطور که در شکل نشان داده شده است.

پودر فقط تا حدی بطری را پر می کند و فضای اضافی در بطری با آب پر می شود زمانی که کاربر آماده آماده سازی ترکیب رنگ برای استفاده روی مو باشد. رویه مهر و موم 20 برای آب بندی بطری 10 در طول نگهداری استفاده می شود.

از اپلیکاتور دابر 30 برای اعمال ترکیب رنگ پس از مخلوط شدن با آب روی مو استفاده می شود. اپلیکاتور دابر 30 به جریان مناسب محصول رنگ مو برای پوشش خوب با مزایای حرکت سیال کنترل‌شده اجازه می‌دهد و مشکلات چکه‌کردن را از بین می‌برد، بنابراین رنگ کردن مو را بدون آشفتگی یا رگه‌کردن امکان‌پذیر می‌سازد.

همانطور که در شکل مشاهده می شود. 2، اپلیکاتور دابر 30 حاوی یک پایه سوپاپ 40 با فنر یکپارچه 50 برای آزاد کردن مقدار مورد نظر محصول، و یک فوم یا مواد پارچه 60 است که محصول از طریق آن جریان می یابد و برای تماس با سطح مو.

بسته به عواملی مانند مقدار محصول مورد استفاده و محل روی بدنه موهای رنگ شده، می‌توان از انواع سایزها و پیکربندی‌های اعمال کننده بطری و دابر استفاده کرد.

هنگامی که کاربر آماده است تا محصول رنگ را به مو بمالد، ممکن است رویه درزگیر برداشته شود و مقدار مناسب آب اضافه شود. برای مثال، شکل. شکل 3 تجسمی شامل یک بطری 2 اونسی 110 حاوی 12 گرم محصول رنگی 112 را نشان می دهد.

آب اضافه می شود تا زمانی که علامت 114 در نزدیکی شانه 118 بطری 110 به دست آید، برای وزن کل اجزای بطری در حدود 60 گرم. معادل 20 درصد فعالیت. آب مورد استفاده ممکن است آب لوله کشی ساده باشد و می تواند در دمای شیر یا در دمای اتاق باشد.

از طرف دیگر، اگر به جای دمای اتاق یا آب با دمای شیر از آب گرم (مثلاً 30-35 درجه سانتیگراد) استفاده شود، پودر سریعتر حل می شود.

اگر دمای آب مصرفی بیش از حد بالا باشد، ممکن است هنگام اختلاط، کف کردن مخلوط با مشکل مواجه شود. مقدار کمی از حجم باز 116 در بطری 110 باقی مانده است تا اختلاط مناسب را تسهیل کند.