گران ترین سفره یکبار مصرف های طراحی شده مخصوص عروسی

یکی از پرطرفدارترین انواع رومیزی، پارچه ای و سفره یکبار مصرف مجلسی است. اینها معمولاً با طرح های مختلف چاپ می شوند و در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند. همه اینها برای اطمینان از ظاهری صاف و مرتب نیاز به شستشو و اتو دارند.

پنبه یک پارچه محبوب برای ظاهری ساده و در عین حال لوکس است. پلی استر نیز یک ماده رایج با درخشندگی بهتر از پنبه است.

کتانی یکی دیگر از پارچه های محبوب برای سفره یکبار مصرف است که اغلب در عروسی ها یا مهمانی های موضوعی استفاده می شود.

رومیزی پلاستیکی: در ادامه این لیست یکی از راحت ترین انواع رومیزی است که در این مقاله به طور مفصل به آن پرداخته شده است. روکش های پلاستیکی میز راحت ترین استفاده در هر رویداد یا فعالیتی است.

اکثر آنها با مواد ایمن برای مواد غذایی ساخته شده اند و حتی می توان از برخی از آنها دوباره استفاده کرد. اینها مقرون به صرفه ترین و عالی برای رویدادهای خارج از منزل یا به سادگی اگر بچه های شما غذا می خورند، عالی هستند.

روکش میز اسپندکس: رومیزی اسپندکس برای هر میزی مناسب است. برخی افراد از آن برای پوشاندن مبلمان به طور کلی و نه فقط به عنوان رومیزی استفاده می کنند. با این حال، امروزه به طور گسترده در بازار موجود است.

دامن میز: دامن های رومیزی چیزهای پرزقی هستند که در کنار میز می بینید. اینها معمولا در رویدادهای سطح بالا هستند و حس لوکس تری به میزها می دهند. آنها پارچه های زیادی دارند و به راحتی نصب می شوند.

مزایای استفاده از سفره های پلاستیکی:
سفره یکبار مصرف شفاف ممکن است انتخابی عجیب برای مراسم بعدی شما به نظر برسد، اما ممکن است در دراز مدت یکی از عاقلانه ترین انتخاب ها باشد.

رومیزی های پلاستیکی دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی هستند که آنها را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

در اینجا چند مورد وجود دارد که به شما کمک می کند تا درک کنید که چرا رومیزی های پلاستیکی راحت و آسان برای استفاده هستند.

بدون اتو کردن: بر خلاف سفره های پارچه ای، رومیزی های پلاستیکی نیازی به اتو ندارند. همه ما می دانیم که یک سفره چروک شده چقدر بد به نظر می رسد، که می تواند یک تجربه غذاخوری عالی را کاملاً خراب کند.

برای اینکه روکش میز چروکیده محیط رویداد بعدی شما را خراب نکند، روی یک پلاستیک بدون چروک سرمایه گذاری کنید.

بدون شستشو: دلیل دیگری که چرا افراد به سمت این جایگزین هجوم می‌آورند، تمیز کردن آنها آسان است. وقتی رومیزی پارچه‌ای دارید که بعد از هر بار استفاده نیاز به تمیز کردن دارد، نه تنها باید لکه‌ها را تمیز کنید، بلکه باید آن را بشویید، خشک کنید، اتو کنید و مرتب تا کنید. به علاوه، اگر لکه ای وجود دارد که از بین نمی رود، احتمالاً باید کل  سفره یکبار مصرف ضخیم را دور بریزید.

بر خلاف این، رومیزی پلاستیکی نیازی به شستشو ندارد. می توانید بلافاصله پس از رویداد خود آن را دور بیندازید یا به سادگی آن را پاک کنید تا دوباره از آن استفاده کنید.

  • منابع: 
    1. Buyer’s Guide for Finding a Round Plastic Tablecloth
  • تبلیغات: 
    1. محققان ناسا به دنبال کارآفرینی در مریخ می باشند!
    2. پالتی که بجای قایق استفاده شده است!
    3. با پوشیدن شلوار چرم خود را درمان کنید
    4. ارزان ترین گاو صندوق همراه شما